Opravdu silné zážitky 12. - 14. dubna 2013

15.04.2013 21:55

 

Tento víkend byl nabitý akcemi, v nichž síla hrála prim. 

 

Jako první mě čekala návštěva Mistrovství ČR juniorských boxerů. Kroměříž se stala hostitelem letošního finále, což si žádalo patřičnou podporu a pozvání na závěrečné vyhlášení výsledků jsem ráda přijala. BOX ve mně vzbuzuje respekt. Výhradně mužský svět, v kterém jsem se cítila velmi nevšedně a musím přiznat, že ten kontrast byl opravdu zajímavý. Jako každý sport přináší i silový box inspiraci, protože mladí sportsmeni předvedli nejen onu očekávanou sílu, ale i disciplínu, strategii a bojovnost. Být bojovníkem podle pravidel je vlastně velká ctnost. Zlé údery jsou zakázány. Tím je mi box sympatický. A sympatičtí byli i vítězové!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Po setkání se silou mužských paží přinesla sobota malou oslavu síly mnohem větší - opravdového parního stroje! Nádherná kostalace - jarní počasí a kouzelný svět plechových krasavic, které vezmou za srdce nejen pány kluky. 

Potěšilo mě, kolik rodin s dětmi a dalších nadšenců si na představení historických vlaků našlo čas. Romantika dávno zašlé slávy železnice se na chvíli vrátila a jízda historickým vlakem do Zborovic a zpět byla téměř pohádková. I takhle Kroměříž slaví 750 let trvání města.

 

 

Kontakt

Daniela Hebnarová daniela.hebnarova@email.cz